The Tenko club

Hodder 2005 Heftet

Sarah, Reagan, Freddie og Tamsin møter hverandre på universitetet. De stifter Tenko-klubben der de deler mange sene kvelder fylt med sladder, betroelser og vin, og sverger på at de alltid vil stille opp for hverandre. Tjue år seinere blir løftet dere satt på en virkelig prøve.

Forlag Hodder

Utgivelsesår 2005

Må jo holde styr på hva jeg kommer til å lese dette året også;) Denne gangen har jeg prøvd å skrive litt om hver av bøkene, slik at listen blir litt mer utfyllende. Planen er å komme seg gjennom en bok i uka, altså minst 52 i løpet av året, så får vi se hvor bra/dårlig det prosjektet går;)

Totalt 58 bøker, dog en del lettleste barnebøker. Jeg er fornøyd med å ha kommet meg gjennom prosjektet, det var ikke verre enn at det gikk, til tross for at det nesten ikke ble noe lesing i høst i det hele tatt! Det er ikke alle bøkene jeg har skrevet noe om, men det kommer kanskje etter hvert;)

• "Til mine døtre" av Elizabeth Noble
  • "Mandag til fredagsmannen - roman" av Alice Peterson