The rainmaker

Arrow 1998 Heftet

Den nyutdannede juristen Rudy Baylor får en forsikringssak som sin første rettssak. Et forsikringsselskap nekter å betale for behandlingen av Donny Ray Black, som lider av akutt leukemi. Rettssaken blir et kappløp med tiden for Rudy og unge, døende Donny Ray. I rettssalen møter Rudy et advokatteam i stjerneklassen, og saken er et mareritt av løgner og smarte lovfortolkninger. Det som begynte som et lite søksmål, ender opp i en krig der penger og posisjoner står på spill.

Forlag Arrow

Utgivelsesår 1998

Genre Thrillere

Mi første bok av John Grisham og definitivt ikkje den siste. Minner meg litt om Conneley og MacDermid sine bøker, sjølv om dette er noko heilt anna og forfatteren har si eiga stemme og historie å fortelle. Altså, om ein er fan av Conneley og Val MacDermid så vil nok også disse bøkene kunne falle i smak. :) er alt i gang med ny bok av Grisham og storkoser meg med den gode gammeldagse anti-helten

Sjølv om eg likte boka får eg meg ikkje til å gje ho høgare terningkast enn fire. Ein sterk firar, for å presisere. Veit ikkje heilt kva som hindrer femmaren, men noko er det.. Kanskje er det berre sjangeren, det er sjeldan eg les krim og thrillere som får meir enn fire av meg. Anbefaler absolutt boka:)

Grisham er alltid spennende.

Liste over bøker eg har lese, og deretter sett på film/TV.

I tillegg til mi eiga, kortfatta meining, har eg satt opp ei oversikt med 2 terningkast/"rating" per film (frå IMDB, Rotten Tomatoes) + 2 terningkast/"rating" per bok (frå Bokelskere og Good Reads).

• "Partneren" av John Grisham
  • "Heltene vender hjem" av John Grisham