The murder book

Ballantine Books 2003 Heftet

Alex Delaware skjønner ingenting da han får tilsendt ei bok som inneholder grusomme bilder fra åsteder for mord. Milo Sturgis får et sjokk når han ser gjennom boka og finner et bilde fra en av de første sakene han hadde som mordetterforsker. Saka blei aldri løst, og Milo trodde at han hadde klart å glemme den. Når Alex og Milo forsøker å finne ut hva som virkelig skjedde for 20 år siden, setter de sine egne liv i fare. Dette er den 16. romanen om Alex Delaware.

Forlag Ballantine Books

Utgivelsesår 2003

Serie Alex Delaware (16)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Los Angeles

Du har vel hørt uttrykket? Ting man ikke vet hvor kommer fra, eller kanskje heller ikke vet hvordan man endte opp med det… Disse bøkene har jeg fått, men reisen deres mellom forlaget og det at et familiemedlem sto med dem i en bærepose på trappa hos meg med andre fingeren på ringeklokka, nei, se det, vet jeg lite om… Altså, "datt av en lastebil", herved forklart.

• "Den gale kunstnerens synder" av Jonathan Kellerman
  • "En morders signatur" av Jonathan Kellerman