The mister

av (forfatter) og Eva Ulven (oversetter).

Gyldendal 2019 Innbundet

Ny og lidenskapelig kjærlighetsfortelling fra E L James, forfatteren bak verdenssensasjonen Fifty Shades of Grey.

London, 2019. Livet har vært enkelt for Maxim Trevelyan. Han har utseendet med seg, aristokratisk bakgrunn og mye penger. Han har aldri trengt å jobbe, og har sjelden sovet alene. Men da tragedien rammer, endres alt. Maxim arver ikke bare familiens adelstittel, rikdom og eiendom, men også alt ansvaret det fører med seg. Det er en rolle han ikke er forberedt på, og som han sliter med å fylle. Men den største utfordringen skal vise seg å være knyttet til en gåtefull ung kvinne som nylig er kommet til England - med lite annet i bagasjen enn en mørk fortid. Alessia Demachi er tilbakeholden, vakker og musikalsk, og hun vekker en lidenskap i Maxim som han aldri har opplevd før og ikke vet hvordan han skal takle. Men hvem er egentlig Alessia? Kan Maxim beskytte henne mot farene som truer? Og hvordan kommer hun til å reagere når hun oppdager at Maxim også har hemmeligheter for henne?
Fra hjertet av London gjennom det landlige Cornwall til Balkans skremmende skjønnhet: THE MISTER er en lidenskapelig og farlig berg-og-dalbanetur av en roman!
Opplev denne nye fortellingen fra en av verdens mest populære forfattere.

ISBN13 9788205526488

EAN 9788205526488