The lying tongue

2007 Heftet

Engelskmannen Adam Woods reiser til Venezia for å skrive en roman. Det går ikke helt etter planen, og redningen blir en assistentjobb hos en eldre, eksentrisk forfatter. Etter hvert begynner Adam å få innsikt i noen av hemmelighetene som skjuler seg i forfatterens fortid, og i hemmelighet begynner han å skrive en biografi. Sakte, men sikkert vikler han seg inn i et spill han ikke kan kontrollere.

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9781841959412

EAN 9781841959412

Genre Spenning

Omtalt sted Italia

Finurlig liten bok. Riktignok litt amatørmessig skrevet, men hadde hvertfall driv nok til at den raskt ble utlest. Tror den hadde gjort seg på film som påskekrim.

• "Mord i rom sjø" av Peter Lovesey
  • "En hund begravet" av A.J. Rich