The last coyote

Orion 1997 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Kriminalbetjent i Los Angeles, Harry Bosch, som er suspendert fra sin stilling, tar opp igjen en gammel sak. Da han var 12 år ble moren, som var prostituert, myrdet. Ingen ble dømt for forbrytelsen. 30 år senere er sporene av en dekkaksjon ennå tydelige. Dette er den fjerde romanen om Harry Bosch.

Forlag Orion

Utgivelsesår 1997

Serie Harry Bosch (4)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Los Angeles

Dette er rett og slett en meget god kriminalroman. Kanskje ikke like mye heseblesende action som vi er vant til i mye av dagens krimlitteratur, men velskrevet, humoristisk og spennende. Kort og godt: god underholdning.

Knallbra! Prima Harry Bosch krim. Min, for tiden, suverene krimbok-helt. Michael Connelly leverer igjen. Terningkast 6!

Har begynt å legge merke til hvor mange bøker det er som har dyr i tittelen, Dette fikk jeg lyst til å "forske litt i" Og slik ble denne listen til :) Prøver å holde meg til bøker jeg eier, har lest eller har lyst til å lese. Er så mange, at jeg velger et av hvert dyr.

• "Varulvens død" av Craig Thomas
  • "Det femte vitnet" av Michael Connelly