The horse whisperer

Time Warner books 2006 Heftet

Annies datter, Grace, blir utsatt for en rideulykke. Tom Booker helbreder hester ved å kommunisere med dem. Han er den eneste som kan hjelpe Annie i hennes fortvilte kamp for å få datteren tilbake til livet. En kamp som må begynne med å helbrede datterens hardt skadede hest Pilgrim. For Annie betyr kampen at hun må forlate sin glamorøse karriere og reise tvers over kontinentet for å overtale Tom til å hjelpe henne. Møte mellom Tom og Annie bringer frem ukjente og lidenskaplige følelser i dem begge. Boken er filmatisert.

Forlag Time Warner books

Utgivelsesår 2006

Genre Romantikk

Omtalt sted USA

Hvorfor noen bøker blir sittende fast i hjerte, er ikke godt å forklare - men denne boken gjorde veldig dypt inntrykk på meg.

• "I ulvenes nærhet" av Nicholas Evans
  • "Den hete sommeren" av Anne Rivers Siddons
  • "For evig og alltid - en gripende historie om kjærlighet, livet og døden" av Jeannie Brewer
  • "Avsløringen" av Evelyn Anthony
  • "To søstre" av Janet Dailey