The dilemma

Mira 2020 Heftet

.It's Livia's 40th birthday and she's having the party of a lifetime to make up for the wedding she never had. Everyone she loves will be there except her daughter Marnie, who's studying abroad. But although Livia loves Marnie, she's secretly glad she won't be at the party. She needs to tell Adam something about their daughter but she's waiting until the party is over so they can have this last happy time together.Adam wants everything to be perfect for Livia so he's secretly arranged for Marnie to come home and surprise her on her birthday. During the day, he hears some terrible news. He needs to tell Livia, because how can the party go on? But she's so happy, so excited - and the guests are about to arrive.

Forlag Mira

Utgivelsesår 2020

Genre Thrillere

Jeg har like de andre bøkene av B.A. Paris godt og hadde dermed også store forventinger til denne. I starten syntes jeg det var en guffen stemning over hele settingen og lurte litt på om jeg skulle orke å lese videre, ikke fordi den var kjedelig eller inneholdt to jeg-stemmer (det gikk det greit å holde styr på), men fordi den føltes så guffen og ekkel av en eller annen grunn.

Men ganske snart ble jeg så revet med at jeg ikke kunne legge boken fra meg rett og slett! Paris vet hvordan man skriver en real pageturner!

Denne fenget meg mest i starten og virket veldig lovende, men festen ble så altfor lang.

Lest i 2020

• "Siste gang jeg så deg" av Liv Constantine