The Christmas Party

Carole Matthews INK Ltd. 2014 Kindle Edition

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag Carole Matthews INK Ltd.

Utgivelsesår 2014

Format Kindle Edition

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne med denne boken. Det var så mange personer man følgte at jeg ble veldig forvirret. Jeg er ikke spesielt glad i sånne bøker, noen får det til andre får det ikke til og når man da får lese om flere enn 4 personer da blir det bare tull for min del, jeg klarer ikke holde styr på det og det blir så og si umulig å legge den vekk i lengre perioder for så å lese i den igjen for da må man på en måte begynne helt på nytt igjen med mindre man har en veldig god hukommelse.

Boken handler i alle fall om en jobbfest, der det skjer mye. Louise gjør alt for å unngå sjefen sin som er veldig upassende og klarer ikke å holde fingrene for seg selv.
Sjefen til Louise, Tyler kjemper for å bli forfremmet og tross for at han har vært utro mange ganger elsker han konen sin Kirsten. Når Kirsten har lyst til å gå fra Tyler prøver han alt for å holde på henne.
Kirsten møter hennes første kjæreste og gamle flammer begynner å gnisse igjen, når hun oppdager hvorfor det ble slutt mellom dem ser det ikke så lyst ut.
Alle vet at Lance er kontorets alkoholiker, men på denne festen tar det helt av og ingen visste at hans problemer var så seriøse. Konen hans Melissa sliter med å godta at hun og Lance må flytte igjen. Hun vil helst bli værende og fortsette forholdet hun har på siden.

Dette var litt av det boken handlet om, det var dem 5 vi fikk vite mest om. Som jeg skrev helt øverst var ikke dette en bok for meg, det var alt for mange personer. Det hadde vært helt fint om jeg kun følgte en av dem også ble kjent med dem andre, men sånn er ikke boken.
Historien i boken er helt grei, litt for langsom og for mye jobb snakk, noe som er greit om du er interessert i det. Men om du ikke er det blir det bare kjedelig. Boken hadde noen små høydepunkter, men dessverre ble jeg veldig skuffet over boken. Jeg hadde veldig store forhåpninger når det kom til denne boken siden de andre bøkene jeg har lest av samme forfatter falt så mye i smak.

He was a bad boy and I should have run a mile in the opposite direction when we first met.

The last few years have been hell. Absolute hell. If it wasn't for the love of my mum and dad and my darling daughter, I don't know how I'd have survived.

Jeg elsker julefilmer, og for noen år tilbake fant jeg noen julebøker, har ikke tenkt at det kunne vært noe, men etter å ha lest noen så har jeg bare lyst til å lese flere og flere, egentlig lenge før det nærmer seg jul. Men vi får se...