Terje Aasjord

den uvanlige healeren

Gyldendal 2013 Innbundet

En manns vei mot å forsone seg med at han har et «oppdrag».

Lær mer om fenomenet healing og hvordan man kan åpne opp for sine åndelige sider.
Terje Aasjord forsto allerede som barn at han var «annerledes». Han hadde en kraft å «leke med» som de andre barna ikke hadde.
Boken forteller om Terjes vei mot å forsone seg med sine overnaturlige evner og med vissheten om at han har et «oppdrag». Det har vært en lang vei å gå før han i dag kan se dette som noe positivt.
Aasjord har healet mange opp gjennom årene og har et ydmykt ønske om å hjelpe og lindre. Han er også opptatt av at virkningen av behandlingen skal kunne dokumenteres, og har derfor stilt seg til rådighet for forskning, blant annet forskning på healing av kreftceller. Det er gjort svært interessante funn.

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788205443754

EAN 9788205443754

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Terje Aasjord

"Jo fortere folk forstår at meningen med livet er indre utvikling, ro, refleksjon, samhandling og personlig vekst på det åndelige planet, desto raskere får vi en bedre verden."

"Jeg er utbrent og utlært, virkelig en eldgammel sjel som lengter hjem."

"Den største trusselen mot indre åndelig utvikling er det vi kaller stress."

"Jeg er utbrent og utlært, virkelig en eldgammel sjel som lengter hjem."

"Det er ikke alltid lett å forstå hvorfor vi opplever det ene og det andre, men vi skal aldri være likegyldige. Vi skal dvele ved både positive og negative opplevelser, vi skal forsøke å forstå dem og kjenne på dem. Vi skal aldri fortrenge noe selv om det gjør vondt eller er umulig å forstå. Vi skal alltid lære noe og ta lærdommen med videre."