Taxi for B.A. Beckström, eller Kunsten å danse på furu

Samlaget 2007 Innbundet

Det er jul, og 92-år gamle B.A. Beckström drit seg ut i kassa på Rimi. Da han kjem heim, ringer telefonen for første gang på tre uker, og han legg merke til slitasje i furugolvet. Han bestemmer seg for å ta den reisa han har utsett i femti år, ei reise som skal gå innom der hans store kjærleik kanskje fortsatt bur. Saman med drosjesjåføren Ali legg han ut på den store julereisa.

B.A. Beckstrøm er 92 år gammal. Han gjer ein dårleg figur i kassa på Rimi. Vel heime ringer telefonen for første gong på tre veker. Samstundes ser han slitasje i furugolvet som han alltid har trødd på med den største varsemd. Då bestemmer han seg endeleg for å gjere den reisa han har utsett i femti år. Han skal innom huset der han trur den store kjærleiken i livet hans bur. B. A. Beckstrøm skal heim til jul. Det er like før han snur når han ser at det er Ali som køyrer drosja. Men ting går seg til. Saman legg dei ut på den store julereisa.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2007

For furugolv hadde minne. Furugolv hugsa ting. Ting som hende i eit hus. Veke for veke. Ar for år. Furugolv hugsa og ville etter kvart hjelpe ein sjølv å hugse.

Det er grunn til å tru at om Jesus eller Gud valde å setje sine føter på jorda igjen, ville heller ikkje dei kaste skugge. Men inntil det hender, er det uråd å teste den hypotesen. Kanskje gjeld det same for Buddha - om han kan gå (les: så feit som han er).

bøker jeg har lest i 2014.

Har satt meg et mål om å lese minst 26 bøker i løpet av året, så skal vi se om jeg kommer i mål. 26 er ok, alt under er litt lite og 52 ville vært bra.

At det er kvalitet og ikke kvantitet som teller, sa du? Nei, det som teller er variasjon.

• "Solskinsbussen - roman" av Edmund Austigard
  • "Krinsereglane - roman" av Edmund Austigard