Tatt til fange

Schibsted 2012 Heftet

Lukas og Mattias drar ti Pipervika for å finne ut hva som har skjedd med Mari, og Constance insisterer på å bli med. Piperviken er et beryktet sted, og Constanse havner i en situasjon hun aldri kunne ha forestilt seg.

Constanse insisterer på å bli med da Lukas og Mattias drar til Pipervika for å finne ut hva som har skjedd med Mari. Pipervika er et beryktet sted, og Constanse havner i en situasjon hun ikke i sin villeste fantasi kunne ha forestilt seg. - Jeg er så redd, mumlet Mari. - Når de kommer, så ... - Hva mener du? Constanse så på henne. Noe i Maris stemme skremte henne. - Hva har de tenkt å gjøre med oss? Mari ristet på hodet og snudde seg vekk. - Det er ingenting. - Jeg ser at du vet hva det er. Fortell meg. - Nei. Mari vred hånden løs. - Nei, jeg vil ikke. - Du må! Jeg vil vite hva som skal skje. Maris ansikt falt sammen, og hun begynte å gråte. - Til å begynne med trodde jeg det bare var rykter. Det var for ... fryktelig. - Hva er det du snakker om? Constanse kjente redselen sildre nedover ryggen.

Forlag Schibsted

Serie Skjebnesøstre (4)

Genre Romantikk Historisk litteratur

Omtalt tid 1750-1799

Omtalt sted Oslo

En romanserie fra 1793. To jenter fra hvert sitt samfunnslag bytter plass. Den ene for kjærlighetens skyld, den andre for eventyrets skyld. Det blir ikke helt som de hadde tenkt seg.
Serien er også tilgjengelig som e-bok på Digitalbok.no og iBooks.

• "Mørkets frembrudd" av Natalie Normann
  • "Drømmer og løgner" av Natalie Normann