Tang

Samlaget 2009 Innbundet

Bergen er i krise, folk stressar. Brann taper alle kampane, regnet høljar ned, og fisketorget er plaga av virus og makk. Midt i dette kaoset får Asbjørn eit merkeleg postkort frå ein ukjend avsendar. Dette fører han til øya Hernar. Her treffer han den vakre Lene, og kjærleik oppstår. Det forelska paret reiser tilbake til Bergen, men det skal vise seg at samlivet i denne oppkava byen blir problematisk når Lene blir bysjuk og Asbjørn blir nøydd til å finne ein kur.

Eventyrleg og humoristisk bergensroman . Bergen er i krise, folk stressar. Brann taper alle kampane, regnet høljar ned, og fisketorget er plaga av virus og makk. Midt i dette kaoset får Asbjørn Linne eit merkeleg postkort frå ein ukjend avsendar, med ein invitasjon til å delta i "omhugstralten". Linne begynner å nøste opp i dette, og spora fører han til den mytiske øya Hernar. På øya møter han den vakre Lene, og kjærleik oppstår. Det forelska paret reiser tilbake til Bergen, men det skal vise seg at samlivet i denne oppkava byen blir problematisk. Når Lene blir bysjuk, er det berre éin ting som kan redde henne: tang.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009

Serie Samlaget roman

Omtalt sted Bergen

Eg kastar meg ned i tangen, grev meg innover i tangland, rullar meg mest mogleg mot dei våtaste tangklasane. Dessutan finn eg ut at ein type grøntang, altså ikkje bruntang med bobler, men noko grøn tang som ligg i tunge, store og våte klasar og liknar mest gras, har ei særleg evne: å klistre seg til naken hud.

• "Uke 43 - roman" av Hanne Ørstavik
  • "Gjøre godt - roman" av Trude Marstein