Tallinn

av (forfatter), Anna Mockford (illustratør), Nick Bonetti (illustratør) og Øystein Vigestad (oversetter).

Berlitz 2007 Heftet

Reisehåndboka inneholder kart, bakgrunnsstoff om reisemålet, en kort historisk oversikt, informasjon om severdigheter, overnattings- og spisesteder, samt en del med generell informasjon. Med stikkordregister.

Nyttige reisetips og råd Verden har fått øynene opp for Tallinn .; den fantastiske lille baltiske byen, som i alle tider har vært et viktig handelssenter. Her er det historisk sus gjennom gatene, kombinert med moderne, travelt storbyliv, med trådløst nettverk overalt. Den sjarmerende Gamlebyen er verdt besøket alene. Gå på rockekonsert på Rådhusplassen eller sett deg på en utekafé og trekk inn den spesielle middelalderatmosfæren. Det er i Gamlebyen hjertet i den moderne Tallinn slår aller sterkest!Guiden inneholder en kort historisk oversikt, presentasjon av berømte severdigheter, museer, shoppingmuligheter og underholdningstilbud. Nyttige reisetips og råd om valg av hoteller og restauranter er også viet stor plass.

Forlag Berlitz

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205363212

EAN 9788205363212

Serie Berlitz

Omtalt sted Tallinn

Bokinköpsstopp till trots kunde jag inte motstå att hjälpa Gol bibliotek att städa i hyllorna. Detta var en upplaga som det har kommit en nyare av varför boken utrangerades och såldes för 5 kr.