Take a chance on me

2011 Heftet

Cleo har ikke alltid vært så heldig med menn, men nå virker det som om hun har truffet blink med kjæresten Will. Da hennes gamle plageånd fra skoledagene flytter hjem igjen, begynner imidlertid ting å skje.

Jill Mansell's bestseller TAKE A CHANCE ON ME takes readers on an entirely unpredictable romantic journey...For readers of Carole Matthews and Lucy Diamond. Cleo Quinn doesn't have a great track record when it comes to men, but now Will's come along she's optimistic. Handsome, attentive and an absolute gentleman when it comes to her questionable cooking skills, he could be her Mr Right. Things are definitely looking up for Cleo...apart from one small problem with a rather large ego. Johnny LaVenture, sculptor extraordinaire and her childhood adversary, is back in Channing's Hill and tormenting Cleo as if he'd never been away. But life never goes to plan, does it? Johnny isn't the only one stirring up trouble and, for Cleo's family and friends, all kinds of sparks are starting to fly. If you think you can put the past behind you, think again...

Omtalt sted England

En perfekt bok som man bare kan kose seg med. Noen ganger trenger man bare litt kjærlighets-kliss.

• Det hadde vært kjipt å prøve seg på ham og så finne ut at han har et eller annet av-og-på-hunnkjønn på si..

I neste øyeblikk traff hun ham i sofaen som en liten, turbodrevet, varmesøkende rakett,plantet armene på hver side av skuldrene hans og kysset ham målbevisst på munnen.

Bøker lest.

Bøkene jeg har lest i løpet av 2012

Mål: 100 bøker - oppnåd 30. mai (Lest 2019 - del I)
Nytt mål: 170 (200) bøker

• "Møt meg på stranden" av Jill Mansell