Svolt

det som blir att kan villdyra ete

Skrivekunstakademiet 30 år

av (redaktør), Rolf Enger (redaktør), Kjersti Rorgemoen (redaktør), Tormod Haugland (redaktør), Cecilie Løveid (redaktør), Gunnhild Øyehaug (redaktør) og Skrivekunstakademiet i Hordaland (utgiver).

Vigmostad Bjørke 2015 Innbundet

Ein litterær antologi med nyskrivne tekstar. Skrivekunstkademiet i Hordaland har gjennom 30 år vore landets viktigaste institusjon for utdanning av nye norske forfattarar. Ei rekke av landets fremste samtidsforfattarar frå Karl Ove Knausgård til Gunnhild Øyehaug og Tomas Espedal har vore tilknytt skriveskulen på Verftet i Bergen. Vi markerer jubileet med ein litterær antologi med nyskrivne tekstar. Samlinga inneheld både skjønnlitterære bidrag og essay om litteratur, som samla er ein sterk manifestasjon av korleis skrive og tenke rundt litteratur i Noreg i dag. Blant bidragsytarane er Thure Erik Lund, Pedro Carmona-Alvarez, Cathrine Knudsen, Ingvild Schade, Tormod Haugland, Lars Petter Sveen, Mette Moestrup, Tone Hødnebø, Tore Vagn Lid, Øyvind Rimbereid, Anne Helene Guddal mfl.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2015

ISBN13 9788241912054

EAN 9788241912054

Språk Bokmål Nynorsk Flerspråklig Svensk

• "Også det uforsonlige finnes - dikt" av Anne Helene Guddal
  • "Verden finnes ikke på kartet - poesi fra hele verden" av Pedro Carmona-Alvarez
  • "Bergeners" av Tomas Espedal
  • "Den guddommelege komedie" av Dante Alighieri
  • "Gå, (eller Kunsten å leve et vilt og poetisk liv)" av Tomas Espedal
  • "Imot kunsten - (notatbøkene)" av Tomas Espedal
  • "Min kamp - femte bok" av Karl Ove Knausgård
  • "Arv og miljø - roman" av Vigdis Hjorth
  • "Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg - roman" av Kjersti Annesdatter Skomsvold
  • "Is-slottet" av Tarjei Vesaas
  • "Min kamp - roman" av Karl Ove Knausgård