Suppe, såpe & frelse fra fire verdenshjørner

av (forfatter), Sven Erik Renaa (medforfatter) og Johannes Worsøe Berg (illustratør).

Drivkraft forl. 2009 Innbundet

I denne boken følger vi tre menn på reise til New York, Lisboa, Nairobi og Dehli. Boken gir innblikk i alt det som møter deres sanser, hva de ser, hører, smaker, dufter og berører. Boken formidler byenes atmosfære, Frelsesarmeens arbeid og suppenes kvaliteter. Her finnes mange oppskrifter på supper, men samtidig presenteres leserne for hva som ligger i de to andre ordene i armeens motto, ordene såpe og frelse. Det kommer frem i møtet med armeens folk og i arbeidet de engasjerer seg i.

Advarsel! Dett er ingen suppebok. Tross himmelske oppskrifter. Ingen reisebok heller, selv om du vil lande både i New York, Lisboa, Nairobi og Delhi. Når du legger boken til side er det menneskene du husker. Historier, i tekst og bilder, som rører den som ønsker å bli berørt av Frelsesarmeens tilstedeværelse. Med suppe, såpe og frelse i over hundre land.

Forlag Drivkraft forl.

Utgivelsesår 2009