Styreguiden

praktisk styrehåndbok på 340 sider

maler og skjemaer for styremøter og generalforsamling

alle dokumentmaler på CD

av (forfatter), Erik Bjørløw Dye (forfatter), Stian Simonsen (forfatter), Allan Auke (medforfatter), Geir Simonsen (medforfatter), Anne-Grete Skofterød (medforfatter) og Cathrine Edvardsdal (medforfatter).

Hegnar media 2012 Heftet

Boken er ment for de som har eller ønsker styreverv, og har hovedvekt på dokumentsamling, offentlige skjemaer, rapporter, tekstforklaringer, råd og veiledning. Forfatterne tar også for seg etablering av nye selskap. Med dokumentmaler på CD.

Styreguiden nå i en oppdatert 3. utgave og i et totalt opplag på 10.000 eksemplarer. Alt du trenger i styrearbeidet. Styreguiden er spesielt rettet mot personer som sitter i styrer i dag, og som gjerne vil tilegne seg kunnskap og kompetanse om hvordan de kan øke profesjonaliteten i styret og få bedre og mer effektive styremøter. Boken passer også for personer som ikke har styreverv, men som ønsker å lære om styrets formelle og praktiske sider og oppgaver. Boken tar også for seg etablering av selskaper og de utfordringer man her vil møte. Boken skal være mest mulig brukervennlig, og det skal være lett å finne frem til forslag til dokumenter og maler for generalforsamlingen, styret og administrasjonen. Boken kommer derfor ut både i papirutgave og med dokumentmaler på CD som vil lette det daglige styrearbeidet vesentlig. Intensjonen er at denne boken skal øke kvaliteten og effektiviteten i styrearbeidet, og motivere til bedre samarbeid mellom daglig ledelse og styret slik at disse i fellesskap lykkes med sine og selskapets oppgaver og utfordringer.

Forlag Hegnar media