Sten Sture Skaldemans kokebok

lekre og velsmakende retter som gir deg utmerket helse

av (forfatter) og Pepe Nilsson (illustratør).

Lille måne 2009 Innbundet

Forfatteren har utviklet en diett basert på mat som maksimerer fettforbrenning, som han kaller GI-Null. I denne boken presenterer han matoppskrifter som følger dietten. Bak i boken er det spørsmål og svar om GI-Null. Har oppskriftsregister.

De beste oppskriftene for optimal fettforbrenning! Sten Sture Skaldeman er en av lavkarbo-pionerene som først fant ut en oppskrift for å gjøre om kroppen til et forbrenner, i stedenfor en fettlagrer! Det er ikke vanskelig, og Skaldeman legger Skandinavisk husmannskost til grunn.

Uansett om du skal ned mange kilo, eller bare noen få, vil oppskriftene i denne boken hjelpe deg på vei.

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2009

• "GI-null! - oppskrifter for en slankere kropp - uten sukker og stivelse" av Sten Sture Skaldeman
  • "Spis deg ned i vekt - lett med fett - endelig slank!" av Sten Sture Skaldeman
  • "Dr. Dahlqvists guide til LCHF - et revolusjonerende kosthold for optimal helse" av Annika Dahlqvist
  • "Mindfulness - treningsredskap for hjernen" av Åsa Nilsonne
  • "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" av Sofie Hexeberg
  • "Fedons metode - naturlig slank med kost i balanse" av Fedon A. Lindberg
  • "Bønner og linser - en kokebok med italienske klovner og indiske møll" av Camilla Jensen
  • "Frisk med lavkarbo - nytt liv med riktig mat" av Sofie Hexeberg
  • "Blendet" av Karin Slaughter
  • "Tirsdager med Morrie - en gammel mann, en ung mann og livets viktigste lærdom" av Mitch Albom
  • "Det svarte tårnet" av P.D. James
  • "Sirenenes sang" av Val McDermid