Spis deg ned i vekt

lett med fett - endelig slank!

av (forfatter) og Ellen Holm Stenersen (gjendikter).

Lille måne 2006 Innbundet

Dette er historien om hvordan forfatteren slanket bort 60-70 kilo fett på kroppen ved å spise mer fett i maten. Som så mange andre opplevde han en jevn, stabil og sikker vektøkning. Han satt mye stille, men hadde et normalt kosthold. Han begynner så å utforske hva som skal til for å brenne fettet på kroppen, og løsningen blir å spise annerledes. Han rydder vekk sukkervarer og all mat med stivelse, og spiser kun mye fett og kjøtt. I denne boken lærer han bort sine knep og triks, og kommer med tips til måltider.

Sten Sture Skaldeman har skrevet sin egen historie om hvordan han slanket bort 60-70 kilo fett på kroppen ved å spise mer fett i maten! Det høres kanskje rart ut, men faktum er at fett i maten setter fart på forbrenningen av fett på kroppen.

Spis deg ned i vekt er historien om en modig mann som tok skjeen i egen hånd, og begynte å utforske hva han skulle spise for å bli slank. Når du veier nesten 145 kilo så sier det seg selv at dette er en krig på ramme alvor, men for Skaldeman ble det etter hvert lekende lett. Nå veier han 80 kilo, og har utmerket helse.

I boka lærer han bort sine knep og triks, kommer med tips til deilige måltider som får fart på fettet. Spis deg ned i vekt er en bok for deg som vil ha vekk kiloene, enten du er litt eller svært overvektig . uten mye trening, kaloritelling og sultekurer.

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2006

Alt som leses i 2017 havner her, i den rekkefølgen lesingen avsluttes i.
Skriver kortfattet notater om boka:
-handling / tematikk
-leseropplevelse
-favorittsetning
-nye ting jeg lærte
-annet jeg biter meg merke i

• "Sten Sture Skaldemans kokebok - lekre og velsmakende retter som gir deg utmerket helse" av Sten Sture Skaldeman
  • "GI-null! - oppskrifter for en slankere kropp - uten sukker og stivelse" av Sten Sture Skaldeman
  • "Mindfulness - treningsredskap for hjernen" av Åsa Nilsonne
  • "Matrevolusjonen - naturlig sunn med skikkelig mat" av Andreas Eenfeldt
  • "Frisk med lavkarbo - nytt liv med riktig mat" av Sofie Hexeberg
  • "Pavlovs hunder - kriminalroman" av Kjetil Try
  • "Gretne, gamle gubber - håndbok i surmuling" av Finn Bjelke
  • "Fanny Hill - en gledespikes erindringer" av John Cleland
  • "Et hjerte til begjær" av Mary Higgins Clark
  • "Rottefangeren" av Inger Frimansson
  • "Bare så du vet det - en samling av ting du kanskje gjerne vil vite" av Jon Almaas
  • "Norsk etymologisk ordbok - tematisk ordnet" av Yann de Caprona