Spis deg fri

med Bright line eating

av (forfatter), Cinzia Damonte (illustratør) og Tove B. Gulbrandsen (oversetter).

Skriptor 2017 Heftet

Hvis du er i ferd med å gi opp forsøkene på å gå ned i vekt fordi du er lei av å prøve stadig nye metoder uten å lykkes, hvis du på grunn av helsen trenger å ta nye grep om vekten, eller om du bare har noen få kilo til overs og gjerne vil bli kvitt dem for godt, da har jeg gode nyheter til deg.

Du kan lære hvorfor hjernen har forhindret forsøkene dine på å gå ned i vekt, og hvordan du kan ta i bruk noen enkle kjøreregler som kommer til å snu opp ned på denne situasjonen en gang for alle.

Gjør deg klar til å ta tilbake kontrollen over hjernen din og leve livet ditt på en måte som du aldri har gjort før - lykkelig, slank og fri.

Forlag Skriptor

Utgivelsesår 2017

• "Sånn mister du henne : samlede noveller ; Synk" av Junot Díaz
  • "Ekte magi - mot til å leve kreativt" av Elizabeth Gilbert
  • "Punktum midt i en vakker setning - roman" av Elin Åsbakk Lind
  • "Ikigai - din vei til et langt og meningsfullt liv" av Héctor García
  • "Grunnleggende plantediversitet - roman" av Kathleen Rani Hagen
  • "Åtte minutter" av Linda Klakken
  • "Den fordømte friheten - et oppgjør med dagens selvrealiseringstyranni" av Kaja Melsom
  • "Ungdomskilden - 12 gode valg for livet" av Audun Myskja
  • "Helserevolusjonen - veien til en antiinflammatorisk livsstil" av Maria Borelius
  • "Listelykke - rydding, orden, system, kreativitet, lister, effektivitet, overskudd og mindfulness" av Gunn Beate Reinton Rulnes
  • "Brev til en nybakt forelder - et feministisk manifest på femten punkter" av Chimamanda Ngozi Adichie
  • "Alene - en bok om ensomhet" av Peder Kjøs