Sommerkaos på gullkysten

av (forfatter), Johan Unenge (forfatter), Johan Unenge (illustratør) og Tone Aasen (oversetter).

Gyldendal 2011 Innbundet

Det er sommer og Roger og Ritva jobber med å fylle hotellet med gjester. De første gjestene er fire gamle damer som vil spille kort i ro og fred, men det blir verre når hardrockbandet Tinnius kommer, og enda verre når barnefamilien dukker opp. Dette er den fjerde boka om hotell Den gylne kløne.

Om sommeren har alle fri. Alle unntatt familien Rantanen!

Det er om sommeren at et hotell som Den gylne kløne har sin beste sesong, og Roger og Ritva gjør hva som helst for å lokke til seg barnefamiliene. Roger lover å ordne en sandstrand, mens Ritva sverger til å annonsere i et turistmagasin. Isadora innser raskt at alt sammen går utover hennes planer om å sove bort hele ferien. Ingo er mest bekymret for hvordan hans hemmelige minigris vil takle et fullsatt hotell.De første som ankommer er slett ikke en barnefamilie, men fire gamle damer som vil spille kort i fred og ro. Men det går ganske bra likevel. Litt verre blir det da hardrockbandet Tinnius kommer. Riktig ille blir det først da barnefamilien dukker opp ? Ny latterbombe fra hotellverdenen, et slags Hotell i særklasse i barneutgave.

ISBN13 9788205398832

EAN 9788205398832

Serie Hotell Den gylne kløne (4)

Omtalt sted Sverige

• "Pølsebryllup" av Måns Gahrton