Solsøsteren

av (forfatter), Benedicta Windt-Val (oversetter) og Hedda Munthe (oppleser).

Cappelen Damm 2019 Lydfil

For omverdenen er Electra D'Aplièse kvinnen som har alt: Hun er vakker, rik og berømt - og er en av verdens toppmodeller. Men under den perfekte overflaten har Electras allerede skjøre sinnstilstand blitt rystet av den brå døden til hennes far, Pa Salt. Når hverdagen blir for vanskelig å takle, tyr hun til alkohol og narkotika. Så mottar hun et brev fra en kvinne som hevder at hun er hennes bestemor ... I 1939 ankommer Cecily Huntley-Morgan Kenya fra New York. Hun er knust av kjærlighetssorg og flytter inn hos sin gudmor ved den vakre innsjøen Naivasha. Her møter hun Bill Forsythe, en beryktet ungkar og storfebonde med nære forbindelser til den stolte Maasai-stammen. Men en sjokkerende oppdagelse gjør at Cecily må flytte til Wanjohi-dalen, og her bor hun alene helt til hun møter en ung kvinne. Cecily gir kvinnen et løfte som vil endre livet hennes for alltid. Solsøsteren er den sjette boken i Lucinda Rileys episke romanserie De syv søstre.

Format Lydfil

ISBN13 9788202664640

EAN 9788202664640

Omtalt tid 2000-2009 1900-tallet

Omtalt sted New York Kenya

Fantastisk historie, nok ein gong. Denne serien er kjempebra. Eg har aldri lest bøker så fort og med så mykje engasjement. Gler meg så veldig til å få lest siste boka og få alle dei siste trådene på plass. Venter spent på at den boka skal bli skrevet ferdig.

• "Kjærlighetens ansikt" av Sarah Jio
  • "Urolige hjerter" av Mariela Årsandøy