Snodige oppfinnelser

av (forfatter), Sami Toivonen (forfatter) og Morten Abildsnes (oversetter).

Front forl. 2012 Innbundet

I denne boka bygger de kreative brødrene Odd og Todd fjorten snodige, men vanvittig nyttige dingser, som ingen kan klare seg uten. Hvem trenger vel ikke en morgenstellautomat, en sølepyttgraver, en æsjmatdetektor, en pirkerator eller en skrømtskremmer? Vil du bli tatt på alvor, men behandles som et barn? Odd og Todd vet råd! Hva med en maskin som gir deg fullskjegg eller de flotteste bakkenbarter - da vil nok de voksne se deg med nye øyne.

SKRØMTSKREMMER, PIRKERATOR OG MANGE ANDRE PRAKTISKE OPPFINNELSER.

Odd og Todd-serien er fantasifulle og oppfinnsomme bøker med herlige illustrasjoner som underholder voksne lesere like mye som yngre. Ingen bok eller side er lik, og leseren blir presentert for et mylder av liv og en utrolig idérikdom. Odd og Todd får den ene vanvittige og snedige idéen etter den andre. Forfatterparet Havukainen og Toivonen har blitt nominert og vunnet flere priser for bøkene sine. De utgis i dag i over 20 land og er store bestselgere i sitt hjemland.

Forlag Front forl.

Serie Odd og Todd (1)

Jaaaa! Ha ha ha ha ha! :-D Ikke bare presenteres vi for fjorten snodige oppfinnelser, men de har alternative bruksområder også, må vite. Jeg vil ha en pirkerator! Eller en morgenstellautomat...

• "Bukkene Bruse vender tilbake" av Bjørn F. Rørvik
  • "Bukkene Bruse på badeland" av Bjørn F. Rørvik