Smil til døden

Ex Libris forl. 1995 Heftet

Når bildene fra kameraet Greg har funnet, blir fremkalt, er motivet et helt annet en det opprinnelig var. Bildet av farens nye bil, er blitt til et totalvrak. Like etter havner faren i en stygg kollisjon. Hva kommer til å skje med venninnen Shari, som ikke er med på bildet han tok av henne?

Forlag Ex Libris forl.

Utgivelsesår 1995

Serie Grøsserne (4)

Genre Grøssere

Greg og vennene hans henger sammen til de drar til det gjemsøkte Coffmann-huset. I Coffmann-huset finner Greg, Sheri, MIchael og Bird et polaroidkamera. De bestemmer seg for å ta bilder med kameraet og bildet som kommer ut stemmer ikke helt, det er som at kameraet får fæle ting til å skje, som om at kameraet er ONDT!

• "Monsterblod 3" av R.L. Stine
  • "Blobben som spiste alt" av R.L. Stine