Skrinet med det rare i

Norsk Barneblad 125 år

Norsk Barneblad 2012 Innbundet

Boka gir ei samla framstilling av historia til Norsk Barneblad, eit av dei eldste barneblada i verda, som er 125 år i 2012. Her kan ein lese om oppturar og nedturar, om forfattarar, teiknarar og redaktørar. Har litteraturliste og personregister.

Norsk Barneblad, eitt av dei eldste barneblada i verda, er 125 år. Det første nummeret var datert januar 1887, og vart sendt ut til 30 abonnentar. Seinare fekk bladet langt fleire lesarar, og for tusenvis av lesarar har bladet vore ein god ven. Bladet har gitt dei mykje godt lesestoff, både i sjølve bladet, og i dei meir enn 240 bøkene og over 140 teikneseriehefta bladet har gitt ut. Dette er den første samla framstillinga av historia til bladet. Her vert det fortalt om oppturar og nedturar, det vert fortalt om forfattarar og teiknarar, og alle redaktørane vert presenterte. Boka er rikt illustrert i fire fargar.

Forlag Norsk Barneblad