Skjulte spor

sannheten avsløres

av (forfatter) og Astrid Martinussen Almaas (oversetter).

Schibsted 2009 Heftet

En rekke studenter omkommer i flere ulykker ved Chesapeake Bay College. Blant de døde er sønnen til en senator, og FBI blir bedt om å se på saken. MK Shaughnessy er nyansatt ved FBI-kontoret i byen, og hun må samarbeide med den kjekke og egenrådige agenten Adam Thomas. De døde er alle unge, pene og vellykkede og MK er overbevist om at en seriemorder står bak dødsfallene.

En rekke studenter omkommer i flere ulykker ved Chesapeake Bay College. Blant de døde er sønnen til en senator, og FBI blir bedt om å se på saken. MK Shaughnessy er nyansatt ved FBI-kontoret i byen, og hun må samarbeide med den kjekke og egenrådige agenten Adam Thomas. De døde er alle unge, pene og vellykkede - de er byens beste studenter - og MK er overbevist om at en seriemorder står bak dødsfallene. Hun er svært tiltrukket av Adam, men han bærer på sine egne mørke hemmeligheter. Når hans egen datter blir involvert i saken, blir han likevel nødt til å lytte til MK. Kan de sammen klare å avsløre morderens grusomme plan?

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2009