Siste skygge av tvil

kriminalroman

Gyldendal 1999 Innbundet

John Hammersten har sonet en dom for narkotikasmugling fordi noen plantet narkotika i bilen hans. Da han slipper ut vil han finne ut hvem som gjorde det. Han prøver å få tak i sin tidligere kompanjong, Abel Raag, men oppdager at det er påfallende få fra hans tidligere miljø som ønsker å snakke med ham, spesielt ikke når han nevner Abel Raag. Hammerstens tidligere elskerinne dukker opp og blir hans femme fatale. Besatt av ønsket om å finne sannheten, trekkes han inn i et spill som setter ham i kontakt med de merkverdigste personer. Han skjønner etterhvert at han er truet på livet.

Utgivelsesår 1999

ISBN13 9788205262614