Sin mors datter

av (forfatter) og Kjersti Lundemo (oversetter).

Damm 2008 Heftet

Amanda Travis er 28 år og forsvarsadvokat i Palm Beach. Hun trives som vellykket karrierekvinne og fortiden og minnene vil hun helst være foruten. En dag får hun plutselig en telefon fra sin første mann. Han ber henne innstendig om å komme hjem til Toronto for å bistå moren som etter sigende har skutt og drept en mann hun hevder at hun ikke kjenner. Amanda vegrer seg og har liten lyst til å se igjen sin barndomsby og bli nødt til å kjenne på alle de vonde minnene hun har begravd der. Hun skjønner imidlertid at hun må dra, og blir igjen et hjelpeløst vitne til den mørke, underlige makten som moren hennes ser ut til å ha over alle. Amanda må til slutt se fortiden i øynene for å komme løs fra demonene som holder henne fast.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788204150066

EAN 9788204150066

Genre Thrillere

Omtalt sted Sørøstlige stater Canada

en spennende og søt krim med en del uventede dreininger- og en god del ganske opplagte utviklinger- ok !!

Har i det siste oppdaget at det har blitt mange bøker som har bokomslag der det er bilder av personer bakfra. Noen er tildels ganske like eller har fellestrekk "med eller uten paraply".

Det ser ut som det er en forholdsmessig ny trend.
Jeg har tatt en titt i min og andres bokhyller og her er noen av de jeg fant.

• "Skyldig til det motsatte er bevist" av Patricia J. MacDonald
  • "Skyggenes gate" av Joy Fielding