Sigges vennebok

av (forfatter), Margareta Nordqvist (illustratør) og Dagny Holm (oversetter).

Gyldendal 2008 Innbundet

Dette er en aktivitetsbok med historier om shetlandsponnien Sigge. Her finner du faktasider med tips om hester og ridning, plass til å tegne og skrive, og vennesider som kan fylles ut for både hester og venner.

Kombinert aktivitetsbok og faktabok for de yngste hestejentene som bare elsker ponnien Sigge Den lille shetlandsponnien Sigge er blitt populær hos de yngste hestejentene. I denne fargerike venneboken kan de finne ut enda mer om Sigge og gjengen i rideklubben LUR. Dessuten finner de morsomme stalltips, innspill til leker og nyttige hestefakta og ikke minst, kan lime inn foto, tegne og skrive om både yndlingshestene, vennene og seg selv.Det finnes to tidligere bøker i serien om verdens søteste ponni, Alle elsker Sigge og Torsdager med Sigge, og i vår kom kom tredje bok om verdens søteste ponni og gjengen i Lillebystallen, Kom igjen, Sigge. Nummer fire i seren kommer våren 2009 og heter April, april, Sigge.Mer å lese

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205382121