Sick puppy

Pan Books 2001 Heftet

Palmer Stoat setter i gang mer en han kunne ha forestilt seg da han kaster restene etter etter et gatekjøkkenmåltid ut av bilvinduet sitt. Dette blir observert av miljøfantasten Twilly Spree, som bestemmer seg for å gi ham en lærepenge. Spree bestemmer seg for å ødelegge forretningsmannen Stoats siste prosjekt : å bygge et luksuriøst leilighetsanlegg på en av Floridas ubebodde øyer.

SICK PUPPY Take a trip into the murky, muggy Florida underworld. And meet Twilly Spree, Crazy name, crazy guy. He.s bent on saving Florida.s precious wilderness, doing it the violent way. Blowing up banks, torching jet skis, that kind of thing. When Twilly spots someone dumping litter out onto the freeway he decides to teach him a lesson . only to discover that his target is Palmer Stoat, one of the Florida.s cockiest and most powerful political fixers, whose current project happens to be the malling of a pristine Gulf Coast island. Dognapping eco-terrorists, singing toads, a Republicans-only hooker, a Labrador retriver greater than the sum of his Labrador parts and a notorious ex-governor who.s gone back to nature spring out of this brilliant twisted novel from Carl Hiaasen at this riotous and muckraking best.

Forlag Pan Books

Utgivelsesår 2001

Serie Clinton Tyre a.k.a. Skink (4)

Genre Humor Krim

Omtalt sted Florida