She's come undone

2008 Heftet

Dolores Price er den overvektige, følsomme, lidende og kyniske heltinnen i denne romanen. Den følger henne fra hun er fire år til hun blir førti, fra hennes ødelagte familieliv, via onde sirkler med seksuelt misbruk og spiseproblemer til hun gradvis kommer seg ovenpå og kan kjempe for kjærligheten.

Utgivelsesår 2008

Because I heart Oprah <3

Inspirert av et punkt på lista over Leseutfordringen 2016 har jeg kopiert følgende liste fra engelsk wikipedia. Jeg har derfor valgt å beholde de engelske versjonene og sett bort fra eventuelle norske oversettelser for å beholde ei helhetlig liste som muligens er enklere å finne frem til.