Shallow graves

a location scout thriller

Coronet Books 2001 Heftet

John Pellam var en filmskaper med en lovende Hollywood-karriere inntil tragedien innhentet han. Nå er jobben hans å reise rundt og være på utkikk etter opptakssteder for å filme. Når han kjører nedover hovedgaten, roper vanligvis folk etter han for å få en sjanse til 15 minutters berømmelse. Men i en liten by i staten New York, opplever Pellam en helt annen mottakelse, hans fantasiverden blir overskygget av et brutalt mord, og Pellam befinner seg plutselig i sentrum av et drama med vold, begjær, og sammensvergelser.

Forlag Coronet Books

Utgivelsesår 2001

Genre Krim

Omtalt sted New York

Boken var egentlig litt kjedelig til å være Jeffrey Deaver. Forventer litt mer av han. Det tok veldig lang tid før historien kom i gang skikkelig og historien var stykket og oppdelt til tider så det var vanskelig å følge med.

• "Edge" av Jeffery Deaver
  • "Praying for sleep" av Jeffery Deaver