Sex-quiz

av (forfatter) og Are Flåøien (gjendikter).

Damm 2005 Heftet

Boka inneholder spørsmål som kan hjelpe deg til å styre unna de verste fallgruvene i jakten på en kjæreste, elsker eller livspartner. Du kan teste deg selv steg for steg, og slik avsløre dine fantasier og innerste behov.

Hvor går dine seksuelle grenser? Hvordan fungerer du i parforhold? Hvilke fantasier tenner deg - og vet partneren din om dem?
Det har blitt et tøffere klima på de urbane jaktmarkene. Vi forventer mer av partneren vår, både når det gjelder utseende, atferd og seksuelle prestasjoner. Men selv om gutta har blitt flinkere til å snakke om følelser og jentene tar mer initiativ nå enn før, er det fortsatt mange av oss som opplever altfor mange skuffelser i sexlivet.
Få har et avslappet forhold til sin seksualitet - vi lar ikke vår seksuelle personlighet skinne nok igjennom når vi kommuniserer med andre. Vi bekymrer oss så mye om stil og image, penisstørrelse og evnen til å få orgasme at sex lett kan bli en stressfaktor i stedet for en kilde til nytelse.

Denne spørreboken er en hjelp til å styre unna de farligste fallgruvene i jakten på en kjæreste, elsker eller livspartner. Test deg selv, steg for steg, og avslør dine innerste fantasier og dypeste behov. Nøkkelen til din seksuelle tilfredsstillelse er nærmere enn du tror!

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005