Selvmordsparadigmet

hvordan politisk korrekthet ødelegger samfunnet

Koloritt 2010 Heftet

I dette essayet prøver forfatteren å vise hvordan vestlige samfunn styres i retning av vold, utrygghet, etniske motsetninger, organisert kriminalitet, religiøs ekstremisme og økonomisk sammenbrudd. Han mener det er på tide å være mindre politisk korrekt, og se realiteten i øynene.

Forlag Koloritt

Utgivelsesår 2010

Omtalt sted Norge

Et politisk system som bygger på virkelighetsfornektelse, er dødsdømt. Et sikkert tegn på at dødskrampene er i ferd med å sette inn, er når myndighetene i stadig sterkere grad må kontrollere folks tanker og fortelle dem hva som er 'korrekt' virkelighetsoppfatning. Et folk som lever under et slikt styre, og som ikke klarer å riste av seg dets åk, går en høyst usikker fremtid i møte.

Denne måten å tenke på gjelder mye mer enn bare ’muslimer versus kristne’ . . . .

Den hevdvunne måten å betrakte verden på, blir utfordret av marxismen. Marxister tar i praksis til orde for at man skal ha et mer fleksibelt forhold til sannhet. .. .. ..

... man nøyer seg ikke med å avgjøre om utsagn er faktisk korrekte eller ikke, man må ta stilling til om de er politisk korrekte, om de vil fremme de ’riktige’ holdninger.

Resultatet er at kun meninger som harmonerer med marxismens politiske visjoner, er å betrakte som korrekte, og derfor akseptable.

Det politisk korrekte krever ikke noen begrunnelse, det krever bare makt.

Men som Bob Dylan har sagt det:
If you need somebody you can trust, trust yourself.

Steal a little and they throw you in jail,
Steal a lot and they make you king.
-- Bob Dylan

(konteksten er voldtektsepidemien i Oslo; Line 2008):
Jeg forbanner de jævlene som har ødelagt min trygghet og min frihet. [...] Jeg forbanner politikerne, de som har latt dette skje, og de maktmenneskene som har tilbedt og tilber multikulten. Måtte de alle stå til rette for alle voldtekter, ran og drap, som de har forvoldt ved å slippe inn alle de som de har sluppet inn. Disse ondskapsfulle menneskene, som kun er ute etter egen vinning (de rike tjener på sosial dumping, og en destruering av velferdssystemet, dessuten har 68-generasjonen, tjent seg styrtrike på et horribelt eiendomsmarked, fullstendig ødelagt av innvandringen), disse menneskene voldtar daglig landet vårt med multikulten sin. Etter Nürnbergdomsstolen er det satt en presedens, som sier: man skal ikke bare si at man bare fulgte ordre. Dermed er alle de som støtter dette, medskyldige.

• "Sataniske vers" av Salman Rushdie
  • "Animal farm - a fairy story" av George Orwell