Selbuvotten

vakre mønster frå ein norsk strikketradisjon

av (forfatter) og Annemor Sundbø (oversetter).

Samlaget 2009 Innbundet

Denne boka inneheld strikkeoppskriftar til over 30 votte- og vantemønstre frå selbutradisjonen, med trinn-for-trinn-innsturksjonar. Forfattaren har samla handplagg frå ulike kantar og tidsepokar, både frå Noreg og frå norske utvandrarar i USA. I første del av boka tar forfattaren for seg strikkinga og selbumønstra si historie. Har litteraturliste.

Populær tradisjonsstrikk . Endeleg kjem den første store boka om den vakre og tradisjonsrike selbuvotten! Selbuvotten har halde seg like populær i fleire tiår og blir strikka av stadig nye generasjonar. I denne boka får du vite alt du treng for å komme i gang med å strikke vottar i ulike mønster og fargar. Boka inneheld både kulturhistorisk stoff om dei kjende vottane og ei enkel innføring i strikketeknikken. Over 30 oppskrifter til ulike selbuvottar gir deg framgangsmåten trinn for trinn. Boka er illustrert med fargebilete og mønsterskjema.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009

Lånade den här boken och läste den noga för några år sedan när jag arbetade i närheten av Selbu. Tänkte att jag ville köpa den vid ett lämpligt tillfälle, och så på min födelsedag 2014 såg jag på Rema 1000 att de sålde den till ett facilt pris så jag slog till och gav mig själv en födelsedagspresent. Önskar bara att jag tyckte att det var kul att sticka mönster, men det kanske kommer. Boken är i alla fall ljuvlig!

Her vil jeg gjøre et forsøk på å holde oversikten over de bøkene jeg leser i 2010. Et år hvor forøvrig nyttårsforsettet mitt (eller retter sagt desemberforsettet mitt) var å begynne å ta i bruk biblioteket igjen.

Ønskeliste

• "Selbu strikkebok - 60 selbuoppskrifter" av Anette N. Syrdahl
  • "Strikk deg varm - luer, votter, skjerf og sokker" av Anita Gunnars
  • "Putefest - strikking, hekling, broderi" av Nina Granlund Sæther
  • "Kontstrikk" av Ruth Gullbekk Bolstad
  • "Strikkelyst - over 40 oppskrifter til barnet og dukken" av Lilly Secilie Brandal
  • "Strikk og hekle med restegarn" av Sanna Vatanen
  • "Tildas jul" av Tone Finnanger
  • "Norske vottar og vantar - dyremønster og andre figurar frå norsk strikkearv" av Annemor Sundbø