Samtaler

av (forfatter), Thorvald Stoltenberg (forfatter) og Anne Grosvold (forfatter).

Aschehoug 2010 Heftet

I boka møter vi far og sønn Stoltenberg i åpenhjertig samtale om politikkens og livets utfordringer. De snakker blant annet om hvordan de, både sammen og hver for seg, forener politikken med det personlige, de lange linjene i deres politiske virke, og hva det viktigste Jens har lært av Thorvald, og omvendt. Anne Grosvold er ordstyrer.

ISBN13 9788203292576

• "Mellom plikt og lyst - norske statsministre 1873-2010" av Gudleiv Forr
  • "Ekstreme Europa - ideologi, årsaker og konsekvenser" av Anders Ravik Jupskås
  • "Gift med Gro" av Arne Olav Brundtland
  • "Nærkontakt" av Petter Mejlænder
  • "Religionsleksikon - religion og religiøse bevegelser i vår tid" av Per Kværne
  • "Slik jeg ser det nå" av Haakon Lie
  • "Det handler om mennesker" av Thorvald Stoltenberg
  • "Supermamma, monstermamma - historier om familiekaos og småbarnsliv" av Vera Micaelsen
  • "Norsk attraksjon - guiden til det du ikkje finn i guideboka" av Linda Eide
  • "Rødt, hvitt og skrått - homofile og lesbiske i Norge gjennom 60 år" av Jonas Rein Seehuus
  • "Dramatiske år - 1986-1996" av Gro Harlem Brundtland
  • "Å gjøre en forskjell - refleksjoner fra en norsk utenriksminister" av Jonas Gahr Støre