Salige er de som tørster

en Hanne Wilhelmsen-roman

Cappelen Damm 2003 Heftet

Tolv voldtekter og flere uløste drap er det Oslo-politiet har å hanskes med denne forsommeren. Politibetjent Hanne Wilhelmsen må igjen erkjennet at voldtektsetterforskning ikke blir prioritert. Men når en kvinne voldtas i sin egen leilighet, og politiet aner en sammenheng mellom denne saken og en serie blodbad uten offer eller gjerningsmann, omprioriteres styrkene. Men det er ikke bare politiet som er på vei mot et oppgjør med gjerningsmannen. Dette er den andre boka om Hanne Wilhelmsen.

Utgivelsesår 2003

ISBN13 9788202228187

EAN 9788202228187

Serie Hanne Wilhelmsen (2)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Oslo

Tildelt litteraturpris Rivertonprisen 1994

Troverdige karakterer i boka, i tillegg spennende lesing!

Egentlig bare alt jeg har lest oppigjennom...det som er verdt å nevne riktignok. Hukommelsen min er elendig, så jeg husker sikkert ikke alt en gang=)Mye av dette ble lest sene nattetimer i en liten, blå brakke da jeg jobbet nattevakt som vekter på ubåthavna i Kristiansand, på ferieturer eller under dyna.

Dette leste jeg i 2013

Uthevet tekst