Salem's lot

New English Library 1977 Heftet

Langt borte fra skrekkens by, Salem's lot, deler to mennesker hemmeligheten om det de opplevde i byen. Den ene er en elleve år gammel gutt som aldri snakker, men øynene hans røper grusomhetene han har opplevd. Den andre er en mann som stadig er plaget med mareritt, og som vet at han og gutten må vende tilbake til byen der ingen menneskelighet lenger finnes.

Forlag New English Library

Utgivelsesår 1977

Genre Grøssere

Jeg trodde ikke jeg kunne bli skremt av vampyrer lenger, men denne var både skremmende og spennende!

Alone. Yes, that’s the key word, the most awful word in the English tongue. Murder doesn’t hold a candle to it and hell is only a poor synonym...

Hi, Suze, where you headed?
Oh, just up to the old Marsten place to kill a vampire. But I have to hurry because supper's at six.

The wind makes you ache in some place that is deeper than your bones. It may be that it touches something old in the human soul, a chord of race memory that says Migrate or die - migrate or die.

Mens vi venter på "Dr. Sleep"

• "The eyes of the dragon" av Stephen King
  • "The tommyknockers" av Stephen King