Sånn vil jeg ha det

en gossip girl roman

av (forfatter) og Hilde Lyng (oversetter).

Gyldendal 2006 Heftet

Boka handler om livet til en gjeng overklasseungdommer på Manhattans Upper East Side. Gossip girl er den som står for sladderen på sin egen nettside. Og årsaken til at hun vet alt om hva som skjer i disse innerste privilegerte kretser er at hun er én av dem.

Mer sladder og skandaler fra Upper East Side! ALLE SNAKKER OM gossip girl Det er vår, og kjærlighet i luften eller er det en blanding av Chanel no.9 og Gucci Rush? Blair flytter inn sammen med Serena, og de er bestevenninner igjen. Men kan denne lykken vare, eller vil de ende opp med å rive ut hverandres nystripete hår? Og når man snakker om ny .; Nate er streit som få, og spiller rollen som ridder-i-skinnende-rustning overfor den nye, fullstendig speisa kjæresten Georgie. Jenny bruker tiden på en overraskende hyggelig, ny kjæreste, og Dans tid går stort sett med til å gråte på kontoret til the Paris Review Literary Journal. Og Vanessa, vent, er det Vanessa som shopper på Barneys sammen med en fyr i Lacoste-skjorte?Den lange, kalde vinteren er endelig over, og solen skinner igjen på femte aveny. Sevjen stiger, og New Yorks kjekkeste ungdom er klar for en fantastisk ferie.Det er vår, det er ferie, og det er på tide for S & B å komme seg avgårde til Sun Valley og all den after-ski-boblebad-hygge de kan tenke seg. Bare synd for de stakkarne som må bli igjen i New York. Skibakkene lokker, huset er stort, og hvem kan egentlig følge med på N og hvem sover hvor? Få på deg de kasjmirforede støvlene og møt meg ved peisen!Husk at dere elsker meggossip girlVelkommen til New York City's Upper East Side, der vennene mine og jeg bor i kjempestore, lekre leiligheter og går på eksklusive privatskoler. Vi er kanskje ikke alltid de hyggeligste, men få kan konkurrere med oss når det gjelder utseende og god smak ...

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788205352056