Ruts bok

Tiden 2012 Innbundet

Vakker forteljing om den siste dagen i eit langt liv.

Rut har eit forutsigbart og trygt liv, og denne dagen byrjar som alle andre dagar. Til ho møter Malik, den nye mannen som dukkar opp på Bedehuset, og som minnar ho på dei sterke ungdomsåra i Afrika. Sjølv om ikkje alle minner er like velkomne, let dei seg ikkje utan vidare stoppe på dørterskelen. Rut må sjå både seg sjølv, livet og døden i eit nytt lys.
Med ei sjeldan kjensle for det som går føre seg mellom menneske, syner Bergljot Nordals roman oss at ein gamal kropp ikkje alltid huser eit gamalt sinn.
Bergljot Nordal (f. 1976) debuterte i 2009 med Magda. Ho bur og skriv i Ål i Hallingdalen.

Forlag Tiden

Det er inga hemmeligheit at ein treng nokon til å sjå seg.

Vi har jo berre kvarandre, høyrde ho mor si kviskre ein kveld. Ja, svara han, men så har vi kvarandre òg. Dei klappa kvarandre på hendene, strauk kvarandre og smilte vemodig. Ho ligg og lyttar til stega deira og skulle ynskje det same, at ho hadde kvarandre.

Dagane rullar ikkje. Dei kjem ikkje som perler på ei snor, renn ikkje som sanda i timeglaset. Dei er seige og late, og ein må sjølv plukke dei og dytte dei gjennom halsen av ei natt. Og når dagane er tunge og late, og ingenting hender, og ingen får noko til å hende, då blir den siste dagen i rekkja noko å lengte etter.

• "For deg, for deg alene - roman" av Line Nyborg
  • "Stillhetens hus" av Blanca Busquets