Rolex

en passe lang roman

Piratforl. 2008 Heftet

Frederik Viksjø starter et firma nærmest som en spøk. Det viser seg imidlertid at forretningsideen er så god at firmaet blir en umiddelbar suksess. Frederiks vikarbyrå tilbyr tjenester til næringslivsledere som ønsker å prioritere karrieren og firmaet, mens en vikar kan ta ferien for dem. Dette er den andre boka om Frederik Viksjø.

rolex er den intelligente, morsomme og spennende fortellingen om Frederik Viksjø, en gründer som nærmest ved en spøk kom til å starte et firma. Forretningsidéen var imidlertid så genial at det ikke fantes noen vei utenom. De av oss i forlaget som leste manuskriptet, spurte oss selv om hvorfor ingen hadde tenkt på dette før. Vi har naturligvis allerede søkt jobb i rolex, selv om firmaet bare finnes i boken. Foreløpig ...

Forlag Piratforl.

Utgivelsesår 2008

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

"En passe lang roman" er undertittelen på denne boka, og eg er heilt samd. Det er også ei passe uhøgtideleg men samstundes passe underfundig historie som blir fortalt, om eit vikarbyrå der konseptet er at travle toppleiarar kan hyre vikarar til å ta seg av privatlivet sitt, slik at dei sjølve kan fokusere på jobben. Forfattaren Pihl let hovudpersonen i boka, Frederik, fortelje historia med forholdsvis intelligent humor. Forteljinga er også krydra med detaljar som tyder på at Pihl er godt kjend på stadane som er omtala i boka.

Skulle ein setje fingeren på eit par ting, så er det at attersyna til barndomen til hovudpersonen blir noko lausrive i forhold til resten av handlinga, og at en del av dialogen i boka er litt for oppkonstruert eplekjekk etter min smak. Men det var ikkje på nokon måte irriterende nok til å øydelegge kosen ved å lese boka.

Eg har ein uvane med å faktasjekke detaljar eg undrar meg over, og når eg las denne boka kunne eg ikkje dy meg for å sjekk om nettstaden Love Calculator faktisk finnest, og det gjer den faktisk, nøyaktig slik som skildra i boka. Men anten har nettstaden endra algoritmen etter at Pihl skreiv manuset, eller så har han tatt seg den kunstneriske fridomen (og det er sjølvsagt heilt greit) med å tilpasse kjærleiksutreikningane med poenget i det aktuelle kapittelet. Den einaste av utreikningane eg fekk til å stemme var at Helene + Hermetikkboks har 86% sjanse for eit lukkeleg samliv.

Alt i alt var boka passe underhaldande heile vegen.

Svært fornøyelig underholdning med bakgrunn i et alvorlig tema. Konseptet er artig, og jeg liker fokus på at man uansett hvor høyt på strå man sitter blir ikke lykken noe større. Det ender som det må, kanskje litt vel happy

Den som tror han er ferdig utviklet, er ikke utviklet, men ferdig.

"Når ble du klar over at du hadde diaré?"
"Da jeg tok av meg sykkelklypene."

• "Limo - en passe politisk roman" av Roger Pihl
  • "Mannen som ikke ville hjem - roman" av Roger Pihl