Røff guide til Tour de France 2013

av (forfatter) og Hans Petter Bakketeig (forfatter).

Schibsted 2013 Heftet

Vi fortsetter suksessen! Den første boken, Røff guide til Tour de France 2011, traff den norske sykkelbølgen perfekt. Boken havnet på bestselgerlistene og fikk flotte kritikker. I mai kommer den tredje i rekken, skreddersydd til Tour de France 2013. Når det 100. rittet tråkkes i gang i juli, vil det være fest - fest i Frankrike, fest på tv og forhåpentligvis også fest i Norge - for kanskje vil så mange som fire norske ryttere stille til start i Frankrikes aller største kulturbegivenhet. Boken gir deg alt du trenger av fakta, analyse og bakgrunn om etappene, regionene, byene, fjellene og selvsagt om favorittene til de ulike trøyene. Sykkelekspert Johan Kaggestad gjør nye dypdykk i sykkelfaglige emner, og boken er full av utrolige fortellinger fra rittets hundreårige historie. Boken har kart og løypeprofiler og mange nyttige tips til den reisende "touristen".

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2013