Rød lilje

av (forfatter) og Ann-Magritt Sævold (oversetter).

Schibsted forlagene 2006 Heftet

Hayley Phillips har kommet til Memphis for å få en ny start for seg selv og sitt ufødte barn. Hun håper at kusina, Roz, kan hjelpe henne med en jobb, men det hun får er et hjem som inkluderer et spøkelse og de beste vennene hun noen gang har hatt. Før Hayley kan gå videre med sine følelser for Roz' sønn Harper, må de forsøke å finne ut sannheten bak spøkelsets fortvilelse, slik at de omsider kan gi sjelen hennes ro. Dette er tredje roman i en trilogi om tre kvinner som møtes ved et veiskille i livet.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2006