Ringer i mørkt vann

av (forfatter) og Radioteatret (utgiver).

Lydbokforlaget 2005 CD

Alle trodde at gamle Nicolai Thalin tok sitt eget liv. Men nå antyder en anonym brevskriver at det var et mord. I så fall må det ha vært en i huset. Julia Tinnberg, kriminalforfatter med usvikelig teft for virkelige mysterier, oppdager at det er mange mørke hemmeligheter og konflikter som kan gi motiv for mord blant disse menneskene. I rollene: Ingerid Vardund, Stein Grieg Halvorsen, Ole-Jørgen Nilsen, Mona Hofland, Jorun Kjellsby, Inger Teien, Sverre Wilberg, Oda Schjøll m.fl. Regi: Nils Nordberg. Musikk: Rain.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2005