Remember me?

2008 Heftet

Lexi våkner opp etter en bilulykke, tror det er 2004 og at hun er en kjip tjuefemåring med dårlig råd og et katastrofalt kjærlighetsliv. Til hennes store forskrekkelse er det 2007, hun er en stilig dame med designergarderobe, fet jobb og luksusleilighet, og mannen er en kjekk mangemillionær. Den nye situasjonen er ikke å forakte, men etter hvert dukker mørke skyer opp i horisonten. De gamle vennene hater henne, og en ambisiøs kollega er ute etter jobben hennes. Så dukker en uflidd, men ganske sexy fyr opp - og slipper nok en bombe.

Utgivelsesår 2008

Omtalt sted London

Denne boka likte jeg veldig godt, og dette er den første jeg leser av Sophie Kinsella utenom alle Shopoholiker-bøkene. Og jeg synes denne var enda bedre enn dem. I Remember Me følger vi Lexi etter at hun har mistet hukommelsen, og jeg satt hele tiden og lurte på hvordan hun kunne endret seg så drastisk på bare 3 år. Løsningen kommer sakte men sikkert fram, og jeg vil ikke røpe noe av handlingen, jeg anbefaler dere heller å lese boka.
Jeg leste den på engelsk, og dette var god og lettlest engelsk som fløt lett.
En 5'er fra meg

Kjempemorsom !!

Veldig humoristisk og lettleselig bok som jeg likte svært godt!:)

Waking up in hospital after a car accident, Lexi realizes everything has changed. She used to be this 25 year old happy-go-lucky girl with crooked teeth and a disastrous lovelife. Now she realizes it's 3 years later. She looks at herself in the mirror and sees a 28-year-old with a super-toned body, her teeth are straight and she wears designer clothes. The also discovers, she is the boss of the apartment and her friends hate her. On top of it all she is married to a good-looking millionaire and lives in a trendy new loft apartment. How could life possibly get any better than this?

I found it absolutely hilarious to follow Lexi along on her journey, as she gradually discovers what's important in life. Kinsella is my all time favorite chick-lit author and this release, for me, is impossible to put down.

I would highly recommend this, or any other of Sophie Kinsella's books, to chick-lit fans.
(All opinions in this review are my own)

Er man ute etter en feel good-bok så er Sophia Kinsella sine bøker å anbefale, spesielt denne! Den var hysterisk morsom, og ikke minst veldig fin og spesiell. Kjempe fin om du skal på sydenferie, men ta for all del med en bok til, for denne leser du i ett jafs.

Lagt til i den rekkefølgen jeg har lest de.

Disse bøkene har både vært fantastiske, og noen har vært tunge å lese, og jeg har holdt på å avslutte flere ganger. De fine er bare så nydelige, jeg er en person som ikke liker vanskelige navn på personer, da går jeg meg ofte "vill" og om boka i tillegg er veldig tykk, så blir det fort kjedelig å lese. Men dette er altså min liste.

Bøker legges til lista i den rekkefølge de fullføres.

:))

• "Can you keep a secret?" av Madeleine Wickham