Rejsen rundt i Bali

av (redaktør).

Politikens forl. 2000 Heftet

Reisehåndboka inneholder historisk bakgrunnsstoff om reisemålet, informasjon om severdigheter, hoteller, butikker, restauranter m.m. Med kart og stikkordregister.

REJSEN RUNDT IBali
. En omfattende kvalitets-rejsehåndbog med en enestående kombination af vidende og engageret tekst og exceptionelle fotos. Bogen giver et detaljeret og dybtgående billede af rejsemålet Bali samt indsigt i balineserne som folk og Bali som samfund.
. Er skrevet af forfattere, journalister og fagfolk med specialviden på hvert sit område. De skriver levende om historie, kultur, religion, skikke, ritualer, byer, natur, sprog, mad og severdigheder.
. Detaljerede farvekort, stort afsnit med praktiske oplysninger og omfattende register.
. Er ideel som opslagsbog og inspirationskilde før og under rejsen. Og som erindrings- og fotobog efter rejsen. Bogen kan anvendes selvstændigt og som supplement til Politikens anden rejseserie Turen går til.
. Udført i samarbejde med INSIGHT GUIDES.

Forlag Politikens forl.

Utgivelsesår 2000