Red at Night (Harlequin More Than Words)

Harlequin Special Releases 2014 Kindle Edition

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Harlequin Special Releases

Utgivelsesår 2014

Format Kindle Edition

Red at night hanler om Stella og Jonah. Stella er jenta fra feil side av byne, fattig og et mobbeoffer. Jonah er en av de populære, og bestekameraten med gutten som mobbet Stella. Helt til en bilulykke forandret livet hans og han begynner å oppholde seg på byens gravplass, Stellas faste tilfluktssted.

"Stella knows she should keep her distance—after all, she spent her girlhood being bullied by Jonah's friends. Once he's sorted out his tangled emotions, Jonah won't have time for her anymore. Too bad she's already fallen for him."

Dette er en søt novelle om forandring og håp. Katie McGarry er veldig flink til å skrive realistiske scener mellom ungdommer. Hun gir også hver av karakterene sine en bakgrunnshistorie og vi lærer mye om hver av dem i denne novellen. Det er interessant og gøy og lese om disse to og jeg likte historien veldig godt.

Det som trekker terningkastet mitt så langt ned er hvor langt tidsrom denne novellen prøver å dekke. Noveller burde holde seg til kortere tidsrom eller bestemte perioder. McGarry hopper derimot fra en hjertefølt scene til den neste, med dårlige og forhastede overganger.

Så om du er interessert i en contemporary novelle medsjarmerende scener og et godt budskap anbefaler jeg dennee. Novellen er skrevet for å promotoere "The Goodie Two Shoe Foundation" (les mer her: http://www.goodietwoshoes.org/) og er en del av serien "More Than Words" der forlaget Harlquin oppfoprdrer forfattere til å skrive om og støtte en veldedig organisasjon. Den passer også for deg som elsker alt Katie McGarry skriver, og som er klar for hennes neste bok i "Pushing the Limits" serien-