Rampete Robin og den avskyelige snømannen

av (forfatter), Tony Ross (illustratør) og Dagny Holm (gjendikter).

Gyldendal 2008 Innbundet

Rampete Robin må gjøre alt han kan for å lage den beste snømannen. Premien er nemlig gratis iskrem for et helt år. Vi er også med Rampete Robin når han prøver å tjene penger på å sminke folk og når yndlingsforfatteren besøker skolen hans.

Avskyelige snømenn, forfatterbesøk og Rampete Robins testamente Den som lager den beste snømannen vinner gratis iskrem for et helt år! Rampete Robin er ikke i tvil .; den premien skal bli hans. For Gretne Gretes ballerina snøfigur kan da aldri slå Den avskyelige snømannen?Som vanlig er Rampete Robin i toppform. Utspekulerte planer og sleipe knep skal sørge for at han får det akkurat som han vil. Les om Rampete Robins testamente og om hvordan han skal tjene penger på sminke folk .; og ikke minst om den gangen favorittforfatteren kom på skolebesøk.

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205377813

EAN 9788205377813

Serie Rampete Robin

Genre Humor

Hjelmen til den avsylige snømannen lå på siden på bakken.Alt som var igjen av Robins snømann var ... Peters kvise, med sine to svarte steinøyne. En stor, blå sløyfe var festet til toppen.