Ragnhild

av (forfatter) og Magne Olav Brevik (oppleser).

Lydbokforlaget 1993 Kassett

Ragnhild dreg seg ut av verda og livet etter drapet på Didrik, og det går ei tid før ho er i stand til å møte samfunnet igjen. Medan ho må skjære ned på krava både til seg sjølv og andre, og trua på at dei gode gjerningene skal "redde" verda, har Håkon enda lenger igjen før han finn ut kva han sjølv står for. "Ragnhild" er andre bok i "Ragnhild-trilogien".

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 1993

Format Kassett

Genre Klassisk litteratur

Det finnest mange bøker der tittelen berre er eit fornamn. Dette er dei eg har lest, eller har uleste i bokhylla, og der tittelnamnet er ein person i boka.

Det blei forresten vanskelegare enn eg trudde å trekke opp grensene for kva bøker som skal vere med. Candide og Iracema er t.d. ikkje spesielt vanlege namn, men det finnest folk som heiter det. Derfor tok eg med desse. Fvonk, derimot, er det truleg ingen som heiter, og boka fell utanfor lista.

Så har vi bøker som Max og Ulysses, begge er brukbart vanlege fornamn, men i dei respektive bøkene er titlane namna på eit rockeband og ein båt. Utanfor.

An-Magritt og Johannes var eg veldig i tvil om. Tittelen er vel strengt tatt Nattens Brød, og med namna som undertittel. Men på bokomslaga så er det namna som er dominerande. Tatt med under tvil.

Dette er de bøkene jeg har lest i 2017. Boktitler blir lagt inn etterhvert som de er lest.

• "Siste leveåre" av Olav Duun
  • "Ettermæle" av Olav Duun